ابعاد چوب پلاست

ابعاد چوب پلاست موضوعیست که برای تعیین قیمت چوب پلاست مورد نظر و همچنین برنامه ریزی فرایند نصب چوب پلاست باید مشخص شود.موارد استفاده از چوب پلاست متفاوت و متنوع است،با این حال اولین قدم برای خرید چوب پلاست مشاهده کاتالوگ چوب پلاست و تعیین ابعاد چوب پلاست است.

با استفاده از کاتالوگ چوب پلاست ما می توانیم به محصولات چوب پلاستیک یک شرکت  نگاهی بیاندازیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را در مورد شکل،ضخامت و اندازه ی چوب پلاستی که قرار است از آن استفاده کنیم داشته باشیم.

چوب پلاست مخلوطی از پلاستیک و آرد چوب است.
مخلوطی از 50% آرد چوب و 50% پلیمر، یعنی پلاستیک، در ماشین‌های اکستروژن داغ تشکیل می‌شود.
یکی از محصولات چوب پلاستیک که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد کفپوش چوب پلاست است،چنانچه قصد استفاده از کفپوش چوب پلاست را دارید باید ابتدا با مشاهده ی کاتالوگ چوب پلاست،نوع کفپوش مورد نظر خود را انتخاب کنید.مرحله ی بعدی مشخص کردن ابعاد کف پوش برای نصب در محل مورد نظر است که برای این کار باید تا اندازه گیری دقیقی از محل نصب انجام شود که در هنگام نصب مشکلی ایجاد نشود.پس از طی شدن این مراحل،فرایند نصب کفپوش چوب پلاست انجام می شود.

اگرچه نصب عرشه چوبی آسان است، اما صاف بودن زمین و تراز بودن کف عواملی است که روند نصب را تسهیل کرده و به آن سرعت می بخشد.
از نظر فنی، آرد چوب در مقایسه با خاک اره ساختار همگن تری ارائه می دهد.

گوشه های کفپوش چوب پلاست به طور خاص و ضخیم طراحی می شوند،بنابراین فشاری که هنگام راه رفتن روی کفپوش ایجاد می شود باعث شکستگی از لبه ها یا گوشه ها نمی شود. محصولات کامپوزیت شرکت چوب پلاست نست، کامپوزیت کلاس یک هستند که با استفاده از آرد چوب و پلاستیک درجه یک تولید می‌شوند.

چوب پلاست انتخابی برای شرایط سخت است،کفپوش های چوب پلاست در مقایسه با محصولات چوبی ، در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه تر هستند و همچنین نیازی به نگهداری ندارند.

کفپوش های چوب پلاست شرکت چوب پلاست نست که در کاتالوگ چوب پلاست می توانید نوع آن را انتخاب کنید، ظاهری بسیار زیبا و شبیه به چوب طبیعی دارند که علاوه بر زیبا کردن محیطی که در آن استفاده می شوند ، استفاده کارآمدتری را نیز نسبت به چوب ارائه می دهند.سطح بیرون زده روی کفپوش چوب پلاستیکی از لیز خوردن در هنگام خیس شدن جلوگیری می کند و مانند محصولات چوبی طبیعی خرد نمی شود.این نوع کفپوش ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

محصولات چوب پلاست با توجه به نیاز مشتری طراحی می شوند. سبک‌ها، مشخصات، ابعاد چوب پلاست و رنگ‌های محصولات کامپوزیت پلاستیک را می‌توان سفارشی و شخصی سازی کرد تا به طور کامل نیازهای شما را برآورده کند.

با مشاهده ی کاتالوگ چوب پلاست متوجه این موضوع خواهید شد که محصولات شرکت چوب پلاست نست در ابعاد،ضخامت ها و در شکل ها و ظاهر های مختلفی وجود دارند و انتخاب شما را متنوع تر خواهند کرد.

برای مشاهده ی کاتالوگ چوب پلاست روی لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ چوب پلاست