دانلود فیلم سینمایی

در این مطلب از سایت فرافیلم قصد داریم بهترین فیلم های سینمایی که می توانید مشاهده کنید را به شما معرفی کنیم،اگر به دانلود فیلم سینمایی علاقه دارید با ما همراه باشید.تا فیلم هایی را به شما معرفی کنیم که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را داشته باشند.هدف وبسایت فرا فیلم اینست که از اتلاف وقت شما برای گشتن دنبال فیلم های خوب و با کیفیت جلو گیری شود.امروزه هزاران فیلم سینمایی وجود دارد که انتخاب از بین آن ها برای دانلود فیلم جدید سینمایی زمان بر و مشکل خواهد بود.در معرفی فیلم ها سعی شده است تا از تحریف داستان و اسپویل شدن آن جلوگیری شود.

معرفی فیلم های سینمایی برای دانلود

دانلود فیلم سینمایی Worth 

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/worth-2020-200x300-1.jpg

فیلم سینمایی Worth یک فیلم در ژانر بیوگرافی و تاریخی و درام است که توسط کارگردانی بنام Sara Colangelo ساخته شده و در سال 2020 منتشر شده است.

بازیگرانی مانند Amy Ryan و Michael Keaton در این فیلم ایفای نقش می کنند.

داستان این فیلم سینمایی ایگونه آغاز می شود که یک وکیل که نام او فینبرگ است،سعی دارد تا بعد از رخداد 11 سپتامبر به قربانیان این حادثه کمک کرده و به خانواده های آن ها کمک کند و…

این فیلم سینمایی بر اساس زندگی واقعی شخصیت اول داستان یعنی فینبرگ ساخته شده است.

شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی Worth به سایت فرافیلم مراجعه کنید.

 

دانلود فیلم سینمایی Deadware 

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/deadware-2021-200x300-1.jpg

فیلم سینمایی Deadware در ژانر ترسناک بوده و توسط کارگردانی به نام Isaac Rodriguez تولید شده و در سال 2021 منتشر شده است.

داستان فیلم اینگونه آغاز می شود که دو نفر از طریق وبکم کامپیوتر خود با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند،در میان این ارتباط اتفاقات عجیبی در مرورگر آن ها رخ می دهد،اتفاقاتی که ممکن است دلیل ماوراالطبیعه داشته باشد و…

شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی Deadware به سایت فرافیلم مراجعه کنید.

 

دانلود فیلم سینمایی Kalashnikov 

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/kalashnikov.jpg

فیلم سینمایی Kalashnikov یک فیلم جنگی است که توسط کارگردانی به نام Konstantin Buslov تولید و در کشور روسیه اکران شده است.

داستان فیلم در مورد زندگی و مخترع کلاشینکف و چگونگی تولید این اسلحه است.

شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی Kalashnikov به سایت فرافیلم مراجعه کنید.

دانلود فیلم سینمایی Sweet Girl 

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/sweet-girl-2021-200x300-1.jpg

فیلم سینمایی Sweet Girl یک فیلم در ژانر درام و اکشن است که توسط کارگردانی به نام Brian Andrew Mendoza تولید شده . در سال 2021 اکران شد.

ستارگانی مانند Isabela Merced, Jason Momoa, Adria Arjona در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

مردی همسر خود را به خاطر بیماری از دست می دهد و با دختر خود همراه می شود تا انتقام همسر خود را از فردی که مسبب درمان نشدن او بوده است بگیرد،اما به زودی متوجه می شود که آن فرد قدرت بسیار زیادی دارد و…

شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی Sweet Girl به سایت فرافیلم مراجعه کنید.

دانلود فیلم سینمایی Rhino 

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/rhino-2021-200x300-1.jpg

فیلم سینمایی Rhino یک فیلم در ژانر درام است که توسط کارگردانی به نام  Oleh Sentsov تولید شده و در سال 2021 اکران شده است.

داستان این فیلم اینگونه آغاز می شود که شخصی با نام کرگردن که نماد ظلم و جنایت در کشور اوکران بوده و فردی بی رحم است،به راهی برای رستگار شدن برخورد می کند و…

شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی Rhino به سایت فرافیلم مراجعه کنید.

دانلود فیلم سینمایی Mowgli: Legend of the Jungle 
https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/mowgli-legend-of-the-jungle-202x300-1.jpg

فیلم سینمایی Mowgli: Legend of the Jungle یک فیلم در ژانر ماجراجویی فانتزیست که توسط کارگردانی به نام  Andy Serkis تولید و در سال 2018 اکران شد.

داستان این فیلم اینگونه آغاز می شود که شخصی به نام موگلی که از کودکی در جنگل و توسط گرگ ها بزرگ شده است،قصد دارد ببری شیطانی را در جنگل از بین ببرد و…

شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی Mowgli: Legend of the Jungle و دانلود سریال های جدید به سایت فرافیلم مراجعه کنید.